четвъртък, 20 март 2014 г.

Първа

Днес е първа пролет... И за първи път тази година видях щъркели... Ева за първи път е в Смолян... За първи път пиша в блога - от толкова много време насам. Все отлагам, чакам някой спокоен момент на компютъра, а той не идва вече втори месец.;) Реших, че ще действам през телефона и таблета, които не ми излизат от ръцете, докато съм с бебето. Чета. Много чета. Практически денонощно, имам около 4 часа сън, през другото време съм на линия. Форуми, блогове, сайтове... Тонове информация! Най-вече за кърменето, което се оказа, че е не само наука, но и изкуство. Трудно е доста, но не се отказвам - упорита съм, стискам зъби и гледам напред.;) Но за това ще пиша повече в следващ пост.
А като говорим за първи неща - за първи път ми дойде цикълът днес... Бях забравила какво е и малко ме изненада. 
А всички тия първи неща по принцип - за което и да е, според мен са доста ндценявани. Всеки един момент е уникален. Първи. Единствен. И никога няма да се повтори или върне назад. Та се наслждавам на настоящите мигове и радости - без да гледам много напред или назад, а само по малко, колкото да загубя посоката на приключението.;)

Няма коментари: