вторник, 19 ноември 2013 г.

the princess who was... & my name is...

Все още не мога да избера име за детето ми.
Иска ми се да е кратко или ако е дълго, да има хубаво галено.
Желателно е да не съдържа Л и Р, които просто липсват в азбуката на 98% от населението на Панагюрище, както и на околностите в радиус от 30 километра. СкакаУЕц, миУо мишУЕнце... Мда, тегава е работата и повечето имена, които ми допадат и харесвам, още от самото начало са обречени. Примерно - Калина или Лили.
Наистина, няма да живея, както и тя, 100 години тук, но да кажем, че поне следващите три или пет години. А първите седем са си важни. Не знам как детето ще си научи да си пише името или да го произнася, ако само майка му го изговаря правилно...
Други фаворити са ми Ева, Александра и Ирина.
Не възнамерявам да кръщавам детето ми на баби/дядовци или пък да се съобразявам с тяхното мнение. Те са имали своя шанс и избор да кръщават преди 30-тина години. Сега е мой ред.
Гледам последните ехографските снимки и се опитвам да си представя кое име най-много би й отивало... Ще трябва да е нещо манекенско, защото за сега върви да е доста голяма и висока. :)
В крайна сметка, каквото и име да й избера, тя ще си хареса друго и ще е такава каквато е. :) Виртуалната й самоличност ще е с адския никнейм и съвсем няма да има значение какво майка й си е мислила. Мда.

Няма коментари: