четвъртък, 28 август 2014 г.

Неочаквани комбинации

Новите храни от вчера са лук и сини сливи. Ева ги прие добре и гриза с удоволствие. Направи малко физиономии на праз лука, но продължи да го дъвче. Все така не обръща внимание на морковите. Харесва домати, краставици не чак толкова.
Доста здаво държи храната, концентрирано. Всичко, което изпусне под масичката и загуби от поглед, спира да съществува за нея.
Правя много снимки и се забавляваме заедно. Е, повече тя. За мен има много чистене - на стола и на мушамата под него, която използвам.
Седенето още не й се получава, а когато правим гимастика и упражнения направо се изправя да ходи. Не ми се мисли как ще вилнее из апартамента, когато усвои това умение.;)
Яде повече мляко през последните няколко дни, спи по около 5 часа общо през деня. Става към 7-8 сутрин, а ляга в 21-22 часа. На мен ми се събира адски малко сън и повече от три, четири часа на куп няма. Буди се през нощта все още за храна. Много, много рядко пропуска. Случвало се е два пъти до сега. През деня пия кафета, за да се поддържам в съзнание, сутрешното е двойно. А когато Ева заспи, вече съм вкарала такава конска доза, че е просто абсурдно да дремна и аз. Затова чета книги, чатя или се шлая из интернет.
Паркът е в окопи от няколко дни. Трактори, бетоновози... Изкъртиха повечето пейки, а вчера цял ден рязаха асфалта с някаква противна машина. Спряха чак в пет часа следобед - ракиеното време дойде и работниците с червени потници се смотаха. Ужасно е и напеаво не му се излиза. Къде ще се разхождаме с Ева, не знам...

Няма коментари: