понеделник, 26 август 2013 г.

asl, pls

Германците предоставят на родителите следните три! възможности за пол на детето, който се попълва в свидетелството за раждане - мъж, жена и неопределен. Вицът - само ще си избере, когато порастне, вече добива съвсем реални измерения. И това много ми харесва.
Кога ще ги стигнем германците не е много ясно, но пък за сметка на това има родители, за които полът на детето е проблем с галактическа големина. Seriously.
Всяка жена си има дамски календар, в който записва меструациите си, а в последствие започва да изчислява по него овулациите си. Преди години можеше да откриеш най-обикновено календарче за 20 стотинки в портмонето ми някъде между личната карта и малки бележки за какво ли не. Сега "аналоговото приложение" е едно не много по-различно цифрово - малка икона с цветенце на телефона и таблета.
Наскоро разбрах, че освен овулационния има и лунен календар и видиш ли, звездите ти го говорят какво ще е - момче или момиче! Пичове, работата е дебела! Не само има хора, които се връзват на подобни щуротии, но и са готови да дадат луди пари за това - лични хороскопи и изчисления, за да се доберат до тази жизненоважна информация. В кой ден и час Генади трябва да изтряска Пенка, за да им се роди момиче и да го кръстят Ванеса. На баба му Радка. True story.
Къде идват германците в цялата схема и объркват ли системата на звезите с тяхното М, Ж и Н... Трудно ми в да коментирам.:)
Приемам нещата с усмивка и се доверявам на инстинктите си. Преди два дни, събота срещу неделя, сънувах, че раждам момиченце. Приличаше на мен като бебе (пухкаво мишелинче без коса) и беше със сини очи. Бях я кръстила Ева, но хората в съня ми я наричаха с друго име, което започва с А и има галено със С.
По въпросните лунни изчисления шансовете са 3 към 2 в полза на момчетата. Имам 5 вероятни дати на зачеване. Стоичков би казал, че работата е ту партс, а аз - Nothing Else Matters. Тази песен слушах вчера, когато за първи път усетих бебето да се движи в мен. Седях си спокойно на един стол, наслаждавайки се на късните фази на купона. Краката ме боляха, а токчетата ми се издигаше дим - много танци, народни хора... Сватба. Общо взето не е легитимно тържеството, ако не пуснат "Бяла роза". Факт. Пък и все още се женят хората, каквото и да ми говорите, че е модерно съвместното съжителство без брак (а.к.а съквартиранти или friends with benefits).
Да, има разлика дали ще се притесняваш само за една пишка, ако имаш син или за пишките на цялата махала, ако имаш дъщеря. Но това не е толкова страшно, колкото фактът, че родителите приемат децата им само като мъже и жени, а не като човешки същвества. По подобен начин възприемат и останалите хора - с етикети. Хомо, хетеро, би, транс...

Преди да знам дали ще е m или f. Или i. Преди да съм го видяла. Преди да го познавам. Аз вече го обичам. Детето ми. Nothing else matters.

Няма коментари: