вторник, 27 август 2013 г.

слонът и неговият приятел

Пренесох три големи куфара с дрехи, които вече не ми стават, към Смолян. Ако на караулката на входа на града имаше кантар, както е по летищата, щяха да ме глобяват всеки път за свръх багаж.
Положението върви от страшно към трагично. От 25.05 до днешна дата съм цифром и словом 8 /осем!/ килограма отгоре. Не е добре за мен, а и за бебето, да качвам повече от 16 килограма. Това за цялата бременност. А аз вече съм навъртяла половината.
Преди две седмици се разделих с последния чифт дънки, който можех да закопчавам. Обмислям съвсем не на шега да вкарам малко пернишка мода в гардероба си. Един анцуг за всеки ден и един официален. За сватби.
Добре, че все още е хубаво времето и мога да въртя напред-назад с рокли. Но това мое щастие ще продължи най-много месец. А после какво?
Прегледах доста сайтове из интернет. Тъжна картинка... Има избор, ама няма избор! Дизайнът и цветовете са просто ужасни и много подтискащи.
Нямам само хобот, за да се допълни усещането за слон. А и изглеждането. Моят приятел в корема ме раздели с почти всички любими дрехи, дори и бельо... Започнах да купувам нови, но шопингът не върви много добре. Някои приятелки ми заеха дрехи, изостанали от техните бременности. Хах, все едно съм в някакво мое private бг-мама общество, в което се обменят предмети & съвети.:)
Останах само с три сутиена, в които да се чувствам добре и реших да си взема поне още един. Засилих се към магазина, само за да се сбълскам челно с модата за бременни. Наистина, удобно е. Комфорт. Памук. Ала бала. Обаче дизайнът не просто приземявя самолети. За вдигане изобщо не може да се говори, а последиците са шок&потрес - катастрофа в стил Lost. Ама без оцелели.
Не го разбирам. Това е страшен бизнес. А и всяка жена е твой потенциален клиент. Поне два пъти. Можеш да я заграждаш от първия до последния ден - дрехи, козметика, щуротии... Необяснимо за мен е защо предлагането е толкова слабо и изборът толкова ограничен.
Мда, и без това ми е подуто, а самочувствието намачкано отвсякъде. Защо трябва да си купувам скъпи&грозни дрехи, в които ще се чувствам още по-зле? Със същия успех мога да нахлузя чувал. Трябва само да му изрежа още три дупки - за ръцете и главата.
Имам няколко хубави идеи, които се чудя дали да изпратя към по-популярни сайтове в интернет. Или просто да си направя свой. :)



Няма коментари: