понеделник, 26 август 2013 г.

Аз съм Сънчо и идвам от Интернет

Преди няколко месеца си купих възглавница. По-подходящо име за нея е "Червейчо", отколкото "Сънчо", но едва ли могат да изкарат читав маркетингов план с това име, какво остава за продуктовото позициониране.
Всички хвалебствия, които ги пише в сайта са верни. Наистина е яката работа.
Препоръчвам я и на небременни жени. Мога да обогатя с доста снимков материал различните пози на ползване и приложения на възглавницата извън тези, посочени в сайта.:)
Предупреждавам, че е възможно половинката ви да я избие на ревност. Ще гушкате възглавницата доста повече, отколкото него. По-удобно е, а и тя не хърка. :Р
Възглавницата пристигна по куриер в голям хартиен плик. Бях си поръчала една допълнителна калъфка, освен тази, която е на нея, за да мога да сменям. Заедно с възглавницата пристигна и един запечатан плик-с-цип с допълнителен пълнеж - ако реша да я допълня или изпразня по мой вкус.
Неприятното в случая беше, че въпросният голям хартиен плик е наистина голям и е неудобен за носене. Другото е, че върху него са всички етикети, сертификати и брошури на продукта. Не е cool. Тогава бях някъде във втория месец. Бременността не ми личеше, а и имаше още поне месец преди да се знае знае ли се. Ако може да остане така, нали. Поне докато аз реша. А не Speedy да ме разнася по света и у нас.
Иначе сертификатите и брошурите ги оставете. Хубави са. Освен това са зелени, което засилва още повече еко-био-усещането. Просто добавете още една по-анонимна и дискретна опаковка, която да бъде и удобна за пренасяне. До тогава - водете си личния шерп, който да ви мъкне покупките.
Има още какво да се желае по отношение на цветовете на калъфките, но да кажем, че някакви основни нужди са покрити. Със сигурност ще има и претенциозни клиенти, който ще отидат в магазина с RAL каталог... Но когато загасиш лампата, не е много важно дали възглавницата пасва на цвят с боята на стените или мебелите, нали? :)

Няма коментари: