понеделник, 7 април 2014 г.

смяна на сезоните

От онзи ден колата е с летните гуми, а зимните са прибрани в гаража. Реших да направя същото и с дрехите в гардероба - пролетно е едно такова навън... Време си е!
Лошата новина - все още карам с брменните дънки и панталони. Няма изгледи това да се промени скоро. Реално наличното ми облекло е на абсолютния минимум. Селекцията направих по няколко критерия - да е хубаво, да ми е удобно, да ми става и да мога да кърмя лесно с него. Познайте колко малко неща оцеляха, отговаряйки на всички условия...
Картинката е тъжна, но тук идва добрата новина. Не ми остава чак кой знае колко свободно време за суета. Рядко минавам покрай огледала, за да се оценявам и самосъжалявам.
А докато кърмя, не бих рискувала с никакви диети. Разчитам на това, че разходките ще ме държат във форма. Най-вече тези с раницата.
Има майки в парка, които са родили няколко седмици преди мен, а не им личи изобщо. По-слаби са от преди бременността. Завиждам им много и се чудя как им се получава.
Поръчах си разни парцалки за кърмене от интернет, но няма да се промени нещо значително. Ще си карам доста време май в този гръндж период с прическа в стил Уейзис.;) Мда, кога ще се постригвам е болна тема...
Приятелите ми казват, че изглеждам добре.;) Но май се дивят повече на спокойствието ми. Едно такова уравновесено и балансирано родителство. Безсънието и недоспиването не личат толкова. Вече съм им свикнала. А и от мен си зависи с колко много или малко драма ще приемам събитията. С усмивка и повече чувство за хумор се живее по-леко. Просто махаш с ръка и продължаваш. Всичко е преходно в крайна сметка и не след дълго никой няма да помни.

Няма коментари: