понеделник, 14 април 2014 г.

Без паника!

Днес Ева се обърна от корем по гръб сама. Според майка ми тя може да го прави от доста време, но да кажем, че официално е днес. За по сигурно я слижих по корем отново и след малко Ева се завъртя пак. Красиво! ;)
Преди обяд ма'ахме гащи с приятелки и техните бебета из парка и главната, малко следобеден сън и после биричка с колежките от фирмата... Ева е навсякъде с мен, гушната в раницата - поне докато още мога да я нося. Според кантарът вкъщи вече е 4200, но не ми се вярва много. 
А уикендът беше хубав и лежерен - разходка в Карлово и Калофер с преспиване в комплекс Яев. Твърде много му е рекламата на това място. Стаите са ужасни - зле отоплени, всичко се чува от съседните стаи, както и чалгата от ресторанта... Всичко останало е ок, прилично - храната, градината... Нямам впечатления от спа центъра, не ходих, а си бях взела банските. Предпочетох да наваксвам с приятелите - да си поговорим и да се видим, защото все по-рядко намираме време един за друг.
После минахме за 2 часа през Пловдив и още два през Пазарджик преди да се приберем.
Това е второ по-дълго пътуване с преспиване на Ева. Първото беше в Смолян и мина доста добре. Сега бях понесла значително по-малко багаж за детето. А виждам, че и още може да се редуцира.;)
Без паника! Детето с мен, гушкане, кърмене, смяна на памперс... Не е страшно изобщо.;) Дали сме вкъщи или на друго място - детето има същите нужди и грижи. Няма какво да се закотвяме в двустайната кутийка. Повечето ни приятели и роднини ни мислят за луди да се веем с двумесечно бебе, а аз бих казала - нормални... Да сме здрави, пък каквото дойде!... ;)

Няма коментари: