петък, 11 април 2014 г.

Прегледи - два за два дни;)

Вчера заведох Ева на контролен преглед. Премериха я - 4 килограма, 54 сантиметра. Добро емоционално и физическо състояние. Вкъщи като я меря е с три сантиметра повече, но да не го тъним... Отново се дрънкахме с докторката за наддаването. Този път за разнообразие не ми препоръча да й давам адаптирано мляко или пък да се изцеждам, за да знам количеството. Информацията за милилитрите ще ми донесе точно нула спокойствие. По-вероятно е да ме притесни, че яде еди колко си, а не качва. Та най-накрая педиатърката се сети да ни каже да я заведем при специалист гастроентеролог да я види за повръщането. Все още проучвам къде е най-добре да отидем. Надявам се в Пазарджик да открия нашия човек.;)
А днес сутринта успях да си сецна кръста, докато се навеждах да отворя вратата на пералнята. Смях!... Дали да не пусна телевизора и да изчакам, докато тръгнат рекламите за космодиск и да го поръчам? Кой знае, може и промоция да има и да ми пратят и наколенки!
Очаквах, че ще ми се случи един ден, но не и да съм на 31. Ходих до личната пак и предписа да мажа с волтарен три пъти на ден... Тъжна картинка съм.;) Сега клякам, вместо да се навеждам - поне има добра страна, малко фитнес и упражнения за дупето.;)
По случая се обадих на П. Извиних му се за всичките години, през които му се подигравах на ретро и го питах да му подаря ли космодиск. А той ми каза - Карма. Кармасутра. ;)

/KarmaSutra : when fate fucks you in all sorts of creative ways/

А болките в кръста си ги имам от месеци - от самото начало на кърменето. Просто няма удобна поза. Сигурно за това се намират щураци да купуват сепциално столове за кърмене за по над 500 лева. Навремето прецених, че не си заслужава инвестицията, но започвам да преосмислям...

Няма коментари: