вторник, 21 януари 2014 г.

the final countdown

Миналият вторник с доктора избрахме дата за операцията. Шести февруари. Точно десет дни преди изчисления термин (16.02.14) спрямо първия ден от последната ми менструация (12.05.13).
Докторът каза, че е готов. Усмихна ми се и ми даде визитки с личните номера на него и жена му, която също е лекар. За всеки случай, ако се наложи секциото да се направи по спешност по-рано.
Осмото ми чувство ми подсказва, че ще родя тази неделя. А знае ли се, не се знае. Когато - тогава. Надявам се, че детето само ще си избере или поне плановете на лекарите ще съвпаднат с неговите. Да не объркаме звездите, луните и съдбите. :)
От втори януари съм в 45 дневен болничен по майчинство и както се казва - може да е всеки момент... Купила съм си всичко необходимо за болницата, но все още не съм го събрала в чанта. Имам нужда от още малко време, за да се подготвя психически.
И двата варианта за раждане - естествено и с операция, ми се виждат еднакво страшни. Въпросът беше кое е най-добре за мен и бебето.
Панагюрският ми доктор по ЗК и пловдивският ми доктор са единодушни.
Сега ми остава само да стискам палци и да чакам. Последното е доста досадно и тежко напоследък. Дните и нощите ми се виждат дълги като седмици. Спя много неспокойно. Натрупаните килограми са малко повече от 20 и всякакви действия и бездействия са ужасно некомфортни.

Няма коментари: