вторник, 7 януари 2014 г.

a touch too much

Изглеждам сякаш съм глътнала баскетболна топка, съдейки по последните ми снимки в профил. Лошата новина - предизвиквам желание да ми пипат корема у хора, без те да са кой знае какви NBA фенове.
Отстрани сигурно е cute, ама на мене не ми е. Изобщо. Тежи. А да не говорим как боли кръста, как се спи, как се седи... Ама не ми е за това думата.

Важно! Внимание!
Мили и добри хора!
Моля не пипайте корема на бременна жена, освен ако преди това изрично сте я попитали дали може и тя се е съгласила!
В противен случай може да я изненадате неприятно, а с опипването да й донесете доста негативни емоции и дискомфорт.
Цялата ситуация е просто абсурдна! Ни в клин, ни в ръкав един човек пипа корема на друг човек. Ако аз ви набарам за гърдите или за тестисите ей така, докато си седим и си говорим, ще ви стане ли приятно? И за да е още по-пълна картината, например да ги подържа 5 минутки - да усетя нещо си... Пффф...

Признавам си, в не чак толкова далечното минало аз също опипвах нерегламентирано бременни приятелки. Общо са само 2-3 такива регистрирани случая и да кажем, че сме си достатъчно близки с момичетата, за да го направя... Но не! Няма оправдание. Сега го разбирам чувството перфектно.
Бремеността е нещо много лично и много специално. Усещането за живот в мен е уникална привилегия и изборът е мой дали искам да я споделя с вас или не.

Няма коментари: